De maandelijkse oecumenische gespreks- en ontmoetingsgroep komt weer bij elkaar op dinsdag 22 februari van 15.00 tot 16.30 uur. Een laagdrempelig gesprek over thema’s die ons dagelijks bezighouden. De thema’s zijn ontleend aan de uitgave van het maandblad “Open deur”.
Dit keer is het thema: “Stilteplekken”
Plaats van de ontmoeting: het kerkelijk centrum de Vinder – naast de Antoniuskerk. Gemakkelijk bereikbaar en voldoende parkeerruimte. Loopt u gerust eens een keer binnen. U bent van harte welkom.
De bijeenkomst wordt gehouden volgens de dan geldende corona-regels
