Heel lang geleden, in een land hier ver vandaan, woonden twee mensen die veel van elkaar hielden. Ze heetten Jozef en Maria. Jozef was timmerman en Maria werkte in hun huis. Jozef en Maria waren erg gelukkig met elkaar. En ze werden nóg gelukkiger toen ze merkten dat ze een kindje zouden krijgen. Ze wisten dat het een bijzonder kind zou zijn. Een kind dat vrede ging brengen aan alle mensen. Dat hadden Jozef en Maria niet zelf bedacht: een engel had het Maria verteld. Hij kwam als boodschapper van God. Hij had ook gezegd dat ze het kindje Jezus moesten noemen. Kom zaterdag 24 december om 17.30 uur ook naar het uitgebeelde kerstverhaal kijken in de Basiliek Sint Jan. Je kunt in de kerk eerst iets knutselen en dan gaan we samen uitzien naar de komst van Jezus. Zo vieren we samen Kerstmis, tot dan!

