Henny Hoedemaker heeft een blog geschreven met een update over de vastenactie.
Zoals bekend is de opbrengst in 2020 weer bestemd voor Centre Simama in Congo. De nieuw blog kunt u lezen via: https://ongebaandepaden.blogspot.com/2020/02/met-dank-namens-centre-simama-congo.html
